Monday, October 5, 2009

Internet Lubok Duit


Internet Lubok Duit…

Buat duit dengan internet. Adakah mustahil?? Kita sering mendengar internet digunakan sebagai tool untuk meningkatkan jualan malah memperkenalkan produk maupun servis tapi sejauh manakah kita memaksimakan internet itu sendiri untuk menjana pendapatan untuk diri kita?? Mahukah anda memaksimakan penggunaan internet anda menjadi sumber kewangan anda??

Sebenarnya percaya atau tidak internet memang berupaya menjana pendapatan untuk kita dan mampu mencecah ribuan ringgit sekiranya kita tahu caranya. Internet sebagai tool membuat duit telah lama MELETUP di Negara – Negara besar seperti Eropah, Amerika Syarikat dan lain – lain. Internet Marketer ini telah pun menjadi kaya raya dengan memaksimakan internet ini sahaja. Emm… Anda bagaimana?? Saya yakin anda mempunyai laman web social seperti Friendster, MySpace, Digg, Facebook dan sebagainya. Malah sering melayari Youtube untuk melihat video – video di dalamnya.

Sekiranya saya kata, anda boleh memaksimakan semua itu dan menjana pendapatan kepada diri anda bagaimana?? Emm.. Sama – sama kita berfikir. Tujuan blog ini adalah sebagai penyalur informasi untuk kita sama – sama belajar untuk membuat duit dengan internet. Nak tahu lebih lanjut, silalah ikuti setiap informasi yang di letakkan di dalam blog ini sentiasa. Anda tak rugi sesen pun membaca tapi menambah lagi ilmu di dada tentang ICT sendiri. SELAMAT MENCUBA dan BERJAYA!!!!!


No comments:

Post a Comment